Followers

Thursday 18 October 2012

Pesta Konvo UKM ke-40

harini saya bertugas tuk pesta konvo
jaga booth klinikal tuk cek mata
start dari kul 1.30 hingga 5 petang
nasib baik harini baru hari 1st pembukaan
so, orang x ramai
sepanjang sy bertugas, lebih kurang 10 org jer yg datang
syukur jugak la kjadian tahun lepas x berulang
recap: tahun lepas saya tugas tuk klinikal cek mata sorang2
dengan orang nyer teramatlah ramai sebab tugas malam
dan yang paling serius ialah waktu tu saya hanyalah budak baru belajar
masa tu saya baru lepas seminggu masuk lab klinikal
memang haru
tapi berjaya diharungi 
balik jer kolej malam tu terus collapse, sparuh pitam
yg saya x faham nyer knapa ada yg memberi alasan x nak g tugas pesta konvo 
sebab x pandai coz baru belajar
kalau ikutkan ni dah minggu ke 6 mereka2 masuk lab
berbanding sy yg waktu tu baru seminggu
bukan nk megah diri tapi
kalau x dipraktikkan benda2 amali ni
mana nk pandainyer
alsan lain plak adalah BZ
adakah sy dan kami2 dulu x pernah mengalami situasi anda?
kalau nk ikutkan skrg ni kami2 lagi BZ berganda2 dari sem lepas
dan keadaan ini anda2 juga bakal alami tahun2 depan
pastu anda2 nt nk cakap jgak BZ yer
we wait n see ya
dah la bebel.. layan gambar plak
.
.
.
.
cer teka sape? hehehe

zu yg lucu



skrip guna ayat buku yer zu

bahagian nutri n diet

bahagian biomed, bleh cek darah n tekanan darah

bahagian EVH

awek2 kaunter daftar

bahagian audio n speech 
amoi2 fisioterapist

wahhh.. sedap2

AWAS.. bukan utk dimakan yer.. plastik jer tu

No comments:

Post a Comment