Followers

Thursday 11 October 2012

jadi PENYANYI



caye ke saya jadi penyanyi?
mesti x kan..kan..kan.. 
tau la suara saya x sedap.. =(

memang jadi org bertuah(malang sebenarnya) la arini
ntah kenapa tergerak hati nak duk depan skali klas Paediatrik harini
dah tiba2 terpilih jadi penyanyi plak dah

bukan lagu apa pun
lagu kanak-kanak jer
dah subjek pun tuk kanak-kanak kan

sebenarnya saya nyanyi trio ngan 2 lagi kawan ( eve n biha )
lagu kami nyanyi ialah 'twinkle2 little star' siap ngan gaya spontan tau
muahahaha


twinkle2 little star
how i wonder what you are
up above the world so high
like a diamond in the sky

tujuan nyanyi ni sebab nk praktis tuk masuk klinik paed 
nt x de la malu2 nk nyanyi depan patient
kena nyanyi sebabnya nk tarik perhatian kanak2 nk biar diorg enjoy n selesa
x takut2 ngan kitorg supaya senang la nk cek mata nt
kanak2 yg kami kena cek nt bukan yg biasa2
yg datang kebanyakannya mmg kanak2 istimewa lah
dah tentunya banyak ragam yg luar biasa

nex2 week org lain plak kena nyanyi
saya nk rakan semua n bila dah grad nt bleh tngok balik ragam yg x senonoh tu
muahahahaha

p/s: harap2 saya n rakan2 dapat bersabar n ikhlas untuk membantu patient2 yg memerlukan terutamanya kanak-kanak.. diharap juga urusan kami dipermudahkan dan membantu kearah kehidupan yang lebih baik.. insyaallah


No comments:

Post a Comment