Followers

Saturday 20 October 2012

FINAL PIALA MALAYSIA ~ KLATE VS ATM

malam ni kul 8.45
perlawanan piala malaysia final
KLATE vs ATM
sama kuat sama hebat tu
saya of kos akan menyokong klate 100% lah
hehe
mungkinkah male ni ramai yg bersama-sama tengok ngan saya
atau still keseorangan?
oppss.. lupa bgtau
saya x g stadium
x berkesempatan dan juga kurang teringin g stadium
takut g tempat2 camtu sebenarnya
macam2 bleh berlaku kan
better kita x payah terjebak
saya tengok kat tv 42 inci tolak 20 inci kat pejabat kolej ni jer
kat bawah bilik saya jer
aritu semifinal tengok sana gak berdua ngan pak gud(penyokong slangor nih)
harap2 malam ni  x de aral melintang
means x de kerja on the spot or tv x leh buka..huhu
semoga Team TRW main bersungguh-sungguh n buat yg terbaik
bawak balik piala ke klate
tunjukkan kita hebat walaupun tanpa dana yg banyak
pada penyokong plak
sila behave
kalah menang adat pertandingan
jangan nk buat kecoh plak
tunjukkan peribadi ore klate yg sebnar
asal kita berbudi bahasa 
harap x de la yg buat perangai x baik malam ni yer
last but not least
GOMO KLATE GOMO

No comments:

Post a Comment