Followers

Friday 18 January 2013

[opto]~ larutan kanta sentuh yang tidak halal



masa saya exam kanta sentuh semalam
Prof Rokiah ada tanya satu soalan kat jannah
jannah ni partner sy tuk stesen pemasangan

'apakah solution yg tidak boleh dipakai oleh muslim, means solution yg x halal?'

huk?

jannah masa tu tengah otw nk buka SCL dari mata saya
terus terpegun dia kejap
sampai gi simpan lens tu tanpa basuh dulu
huhu

saya pun masa tu dah ternganga jugak
memang saya pun x tau
x leh nk tolong dia jawab gak

sebelum2 ni masa dalam kuliah 
lecturer pernah sebut pasal ada solution yang x halal
sebab dia ada produk dari cik Bab tu
tapi dia x bgtau pun produk apa

tapi of kos la
kami2 ni kan 
kurang kerajinan sket nak mncari maklumat tambahan nyer

benda tu pun macam x femes sangat kat malaysia  ni
saya rasa x ada kot dijual kat malaysia ni

oleh yang demikian..ecehhh
haha
malam ni dengan penuh semangatnyer saya pun google2 la
so dapat jumpa 1 jenis jer
nama dia 

ALCON SUPRA CLENS
produk dari Alcon 

tadi g tanya En Haziq pun dia cakap produk dari alcon
tapi dia x ingat plak nama ape

so, lepas ni kena ambil pengajaran
setiap apa yang lecturer cakap kena take note
kena rajin cari info tambahan

never take things for granted.. okehh 

=]

No comments:

Post a Comment