Followers

Saturday 12 January 2013

HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT KKR112

harini satu lagi sejarah tercipta
12012013
di pusat bandaraya kuala lumpur
rakyat berkumpul secara aman menuntut keadilan
menuntut dikembalikan hak yg selama ini dinafikan 
berjuang menentang kezaliman

Alhamdulillah..
setakat saya sedang menulis ni
tiada lagi berita yang x baik diterima
semuanya  berjalan lancar dan aman
syukur

actually, how i wish i could be there
bersama-sama mereka berjuang 
tapi buat masa sekarang
belum sesuai n belum masanya saya untuk sertai
banyak perkara yang membataskan
namun x bermakna saya tidak berjuang

SAYA SEORANG PEJUANG
hehe

saya berjuang bertungkus lumus study utk nex 4 paper 
supaya suatu hari saya dapat jadi orang yg 'hebat'
tunggu PRU13 la nt
kita tengok hasilnya bagaimana
saya dah boleh mengundi.. weee.. x sabarnya nak memangkah
jom layan gambar plak


semua saya ambik dari FB harakahdaily



ramainyerr


tuntut royalti


HEBAT.. solat subuh di masjid negara.. dah macam solat jumaat 



ni lah barisan unit amal yang banyak berjasa 


melimpah ruah manusia sampai x muat stadium (ada yg nk kata ni edit ke?)


k
bye 

(' ',)v


No comments:

Post a Comment