Followers

Thursday, 27 February 2014

rm5 sekeping..kemain mahalll




tu lah benda yang mahal tu
sekeping rm 5
dah boleh buat beli nasi ayam sepinggan dah regenya

apa tu??

nama pendek dia PRT
nama panjang phenol red thread
guna dia untuk ukur kuantiti air mata
nanti benang tu letak kat mata macam kat gambar bawah ni



benda ni sebenarnya saya guna untuk projek pnyelidikan tahun akhir saya
saya perlu sekurang-kurangnya 160 keping
sekarang baru ada 24 keping
acaner tu?

kok ku tahu dari awal yang benda alah ni mahal
n susah nak dapat
x de maknanya saya nak guna benda ni dari awal
huhu
sekarang dah terlambat dah kalau nak tukar metodologi pun
tinggal lagi sepuluh minggu nak kena hantar n present



ya allah kuatkanlah semangatku n kawan-kawanku, permudahkanlah urusan kami dia tahun akhir ni..amin

3 comments:

  1. smga segalanya dipermudahkn olehNYA. mahallnya bende ni.mahalnya bende ni. mmng kene beli sendiri ke? knpa bnyk betul kene guna?

    ReplyDelete
  2. lor..tak tau pulak kegunaan nya tu..mahal kan...

    ReplyDelete