Followers

Wednesday 22 May 2013

makan malam optometri 2013







alhamdulillah selesai sudah annual dinner tahun ni
overall majlis sangat best
rasa berbaloi segala penat lelah 
bila tengok masing2 happy

dinner kitorang kali ni buat kat Kelab Darul Ehsan
kat ampang
nt saya review tempat ni kalau rajin
*mungkin saya x kan suggest dah kot kalau sape2 nak buat event kat sini.. sorry ya KDE





my best friend forever Cik Awa yang cun



4th yer cantik2 n hensem2


my classmate yg super duper best..
sempat menyelit sikit je kat situ.. nampat x saya tu?



pic ni paling saya suka.. sweet sangat.. <3 <3  <3
Siva cakap apa tu Eve? hehehe


last skali nak ucap tahniah n tq pada semua yg terlibat ngan event ni
especially kepada organisasi termasuk skali ajk2 yg dipaksa rela.. hehe
tanpa anda siapalah saya.. cewahh

=]



pic : c/p dari FB.. mintak halal yer 

No comments:

Post a Comment