Followers

Monday 3 September 2012

Entry pertama (1st)

assalamualaikum..
salam perkenalan.. sebenarnya blog ni dah lama diwujudkan(sejak januari 2012) namun x pernah ada post, sebabnya x reti.. dah lama teringin nk ada blog sendiri.. selama ni jadi silent reader duk baca blog org laen, baru skrg rasa nk menaip..

blog ni nt akan dijadikan ruangan utk saya ( boleh dikenali sbgai Cik Siti) mencatatkan tentang kehidupan saya, luahan rasa dan macam2 yg sya rasa nk coret.. Cik Siti nk mendahului dengan beribu kemaafan andai coretan di dalam blog ini ada mendatangkan masalah atau mengganggu gugat sesiapa di kemudian hari.. yg pasti ianya adalah coretan, luahan, pandangan peribadi saya.. jika ia bertentangan dengan pemikiran anda, itu hak anda.. tiada kaitan dengan Cik Siti

p/s: esok nk test lesen kereta, ya Allah permudahkanlah urusan untuk aku ambil ujian memandu esok, harap semuanya berjalan lancar dan lembutkanlah hati semua pegawai jpj.. ya Allah lindungilah aku dan jauhkan segala perkara yg tidak diingini.. aminn..

No comments:

Post a Comment