Followers

Wednesday, 10 September 2014

::WW:: sebelum dan selepas




SEBELUM



SELEPAS


=]


Tuesday, 9 September 2014

sidang ke 5




tarikh konvo dah kluar
wooohooo
teruja ooi teruja

sidang ke 5
nasib baik belah pagi
x kelam kabut sangat nanti
pastu ada banyak masa nak amik gambar pas kuar dewan tu
amik gambar adalah perkara yg paling penting..hehehe


=]



Monday, 8 September 2014

hari ini di tahun tahun tahun tahun lepas



kemain banyak tahun kat tajuk tu..hehe

kalau setiap 4 tahun yang lepas
hari ini sepatutnya hari bermulanya semester baru
hari yang penuh excited serta semangat yang berkobar-kobar

seperti biasa
di awal semester pasti berazam yang nak studi bersungguh-sungguh
nak jadi lebih baik
x mau buang masa
x mau buat keje n revise last minute

namun,
seperti biasa juga
azam akan tinggal azam
at last benda2 yang sama juga dibuat


tak lupa juga hari ni di tahun4 yang lepas
adalah hari yang homesick melanda
nak recover dari homesick ni makan masa jugak
almaklum ler cuti semester panjang

kalau start semester tu terus busy
cepat la homesick tu hilang
tapi kalau banyak jer masa free
alamatnyer melayan perasaan je lah
paling ketara masa bangun pagi
rasa x boleh terima hakikat yang duk kat kolej sorang2
huhu


tapi tu cerita tahun4 lepas

hari ini di tahun ini dah berbeza
tiada lagi status mahasiswi
dah masuk alam bekerjaya

mencipta n mencari pengalaman baru
yang harus dinikmati n disyukuri



merindui saat2 menjalani latihan klinikal yang penuh memori



merindui penyelia2 n pensyarah2
dalam tegas ada kasih sayang



we-fieee sesambil menunggu pesakit datang
buat bising pastu kena marah..biaseee..
ngehngehngeh


=]



~selamat menempuh semester baru kepada semua yg start sem harini especially optorians ukm kl, kekalkan semangat yang ada sampai akhir~